Katalog informacij javnega značaja
1. OSNOVNI PODATKI O KATALOGU
Naziv zavoda: | Osnovna šola Janeza Puharja Kranj – Center |
Naslov: | Komenskega ulica 4 |
Pošta: | 4000 Kranj |
Telefon: | 04/6203 600 |
Elektronski naslov: | tajnistvo@osjpcenter.si |
Odgovorna uradna oseba: | ravnatelj |
Datum objave kataloga: | 29. 11. 2021 |
Datum zadnje spremembe: | 29. 11. 2021 |
Katalog je dostopen na spletu: | https://osjpcenter.si/katalog-ijz-2/ |
Druge oblike kataloga: | Katalog je v fizični obliki dostopen na sedežu šole. |
2. SPLOŠNI PODATKI O ZAVODU IN INFORMACIJAH JAVNEGA ZNAČAJA, S KATERIMI RAZPOLAGA
2. 1. Organigram in podatki o organizaciji zavoda
Kratek opis delovnega področja zavoda: | osnovnošolsko izobraževanje ter vzgoja in varstvo predšolskih otrok |
Seznam notranjih organizacijskih enot: | Osnovna šola Janeza Puharja Kranj – Center, Komenskega ulica 4, 4000 Kranj, ravnatelj Klemen Markelj |
Vrtec pri OŠ, Komenskega 4, 4000 Kranj, vodja Maruša Pogačnik | |
Podružnična šola Primskovo, Zadružna ulica 11, 4000 Kranj, vodja Marijana Kavčič | |
Vrtec pri PŠ Primskovo, Zadružna 11, 4000 Kranj, vodja Neja Marguč |
2. 2. Kontaktni podatki uradne osebe, pristojne za posredovanje informacij javnega značaja
Ime in priimek pristojne osebe: | Klemen Markelj |
Delovno mesto in naziv: | ravnatelj |
Elektronski naslov: | klemen.markelj@osjpcenter.si |
Poštni naslov: | Komenskega ulica 4, 4000 Kranj |
Službena telefonska številka: | 04/6203 601 |
2. 3. Seznam glavnih predpisov z delovnega področja zavoda
Seznam predpisov z delovnega področja vzgoje in izobraževanja | (povezava) |
Seznam predpisov z delovnega področja osnovnošolskega izobraževanja | (povezava) |
Odlok o ustanovitvi zavoda | (povezava) |
Splošni akti zavoda – Vzgojni načrt – Pravila o hišnem redu – Pravilnik o prilagajanju šolskih obveznosti – Pravilnik o podrobnejših kriterijih in postopkih za dodelitev sredstev za subvencioniranje šolske prehrane – Pravilnik o podrobnejših kriterijih in postopkih za dodelitev sredstev za subvencioniranje šole v naravi |
2. 4. Seznam predlogov predpisov
Seznam predlogov predpisov s področja vzgoje in izobraževanja | (povezava) |
2. 5. Seznam sprejetih in predlaganih programov, strategij, stališč, mnenj, analiz in drugih podobnih dokumentov po vsebinskih sklopih
Letni delovni načrt šole za šolsko leto 2021/22 | |
Letni delovni načrt vrtca za šolsko leto 2021/22 | |
Poslovnik Sveta zavoda | |
Pomembni dokumenti (ceniki, varstvo OP, šolski sklad, svet zavoda, šolske potrebščine …) | |
Pomembne informacije o dogodkih in novicah so objavljene na spletni strani www.osjpcenter.si | |
Objave in razpisna dokumentacija v skladu s predpisi, ki urejajo javno naročanje po ZJN-3 Obvestila v zvezi z javnim naročanjem so objavljena na portalu javnih naročil. |
2. 6. Katalog vrst upravnih, sodnih ali zakonodajnih postopkov oziroma drugih uradnih ali javnih storitev, ki jih organ vodi oziroma zagotavlja svojim uporabnikom
Postopki, ki jih zavod vodi: – vpis v 1. razred – odločanje o pravicah in dolžnostih učenca |
2. 7. Seznam javnih evidenc, ki jih upravlja zavod
Evidenca o zaposlenih delavcih Evidenca o izrabi delovnega časa Evidenca o oblikah razreševanja kolektivnih delovnih sporov pri delodajalcu Evidence s področja varnosti in zdravja pri delu Zbirka podatkov o učencih, vpisanih v osnovno šolo, in njihovih starših Zbirka podatkov o napredovanju učencev, izdanih spričevalih, vzgojnih opominih in drugih listinah Zbirka podatkov o gibalnih sposobnostih in morfoloških značilnosti učencev Zbirka podatkov o učencih, ki potrebujejo pomoč oziroma svetovanje Evidenca šolske prehrane v osnovni šoli Zbirka osebnih podatkov postopku ugotavljanja pripravljenosti otroka za vstop v osnovno šolo Evidenca plačil staršev oz. skrbnikov za osnovno šolo Zbirka podatkov o članih organov zavoda Evidenca vpisanih otrok Evidenca vključenih otrok Evidenca plačil staršev Evidenca otrok, ki potrebujejo svetovanje oziroma pomoč Evidenca upravičencev do sofinanciranja plačil staršev iz državnega proračuna Evidenca o osebnih podatkih v drugih delovnih sredstvih Evidenca podatkov izpolnjevanja pogoja PCT (pogoj prebolevnosti, cepljenosti, ali testiranja na COVID-19) pri zaposlenih |
2. 8. Seznam drugih informatiziranih zbirk podatkov, ki jih vodi zavod na podlagi področne zakonodaje s svojega delovnega področja
Popis nepremičnin in premoženjskega stanja zavoda.
3. OPIS NAČINA DOSTOPA DO INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA
Šola zagotavlja dostop do informacij javnega značaja
Opis dostopa preko spleta z navedbo tehničnih pogojev in oblik, v katerih se nahajajo informacije javnega značaja | Za brskanje po naših spletnih straneh potrebujete spletni brskalnik |
Opis »fizičnega« dostopa z navedbo uradnih ur, prostora in načina seznanitve z informacijo | Komenskega ulica 4, 4000 Kranj, uradne ure (tajništvo): vsak dan 8.00–10.00 in 12.00–14.00 |
Opis delnega dostopa | V skladu z 19. členom Uredbe o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja |
4. STROŠKOVNIK
Zavod lahko za večji obseg dokumentov zaračuna materialne stroške po stroškovniku 17. člena. Uredba o posredovanju in ponovni uporabi informacij javnega značaja
5. SEZNAM NAJPOGOSTEJE ZAHTEVANIH INFORMACIJ JAVNEGA ZNAČAJA, VKLJUČNO Z ZBIRKAMI PODATKOV