Na šoli so v preteklih tednih potekale delavnice z namenom spodbujanja podjetnosti in inovativnosti pri mladih. Delavnice so bile financirane iz projekta JP Mladi 2024/25 podjetja SPIRIT Slovenija. Delavnice so na šoli izvajali mentorji podjetja OpenLab, pod okriljem Domna Dolenca.

Učenci 5. razredov – Moja prva LEGO animacija

Na delavnici so učenci najprej spoznali osnove animiranja – spoznali so pojem animacija, kakšne vrste animacij ločimo in kakšne so njihove zakonitosti. Nato so se učenci razdelili v skupine in se domislili enostavnih zgodb, ki so jih kasneje tudi animirali. Za animiranje so uporabili LEGO kocke in mobilno napravo z naloženo aplikacijo Stop Motion Studio. Ko so končali z animiranjem, so zgodbam dodali še zvok in predstavili svoje izdelke še drugim učencem.

Učenci 8. razredov – Moja prva LEGO animacija + virtualna in obogatena resničnost

Učenci 8. razredov so podobno kot učenci 5. razredov izdelovali stop-motion animacije, dogajanje pa so popestrili s predstavitvijo najnovejše opreme za virtualno in obogateno resničnost, ki trenutno obstaja. Učenci so imeli preizkusiti oba sveta s pomočjo posebnih čelad z očali. Učenci so spoznali razliko med virtualno in obogateno resničnostjo ter se pogovarjali kje se ta oprema uporablja v vsakdanjem življenju.

Učenci 9. razredov – Virtualna in obogatena resničnost

Udeleženci so na delavnici s pomočjo naprednih virtualnih očal spoznali, kaj je to obogatena in kaj virtualna resničnost. Vsi so se lahko preizkusili v obeh svetovih in se naučili razlik in primerov različne uporabe naprav. Uporabljali so najbolj napredne tehnologije, kar jih je trenutno moč preizkusiti.
Izdelali so tudi holograme, ki so jih preizkusili na svojih telefonih in odnesli domov. Hologrami so majhne folije, ki jih pogledamo iz strani in dobimo občutek, da grafika ali animacija lebdi v prostoru.
Sledil je še “teoretičen” del, kjer so učenci razvijali svoje koncepte virtualne in obogatene resničnosti v prihodnosti. Na koncu je vsaka skupina predstavila svoje ideje in “koncepte prihodnosti”.